Szeretettel köszöntelek a Toyota Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Toyota Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Toyota Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Toyota Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Toyota Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Toyota Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Toyota Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Toyota Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát [Törölt felhasználó] indította 15 éve
Ha Toyotát vezetsz és elromlott valami, írd meg itt! Ha elegendően megosztjuk egymással a problémáinkat, talán a végül kiderül, hogy mik az egyes modellek leggyengébb pontjai. Bár szerintem ez a fórumtéma sokáig üres lesz. Vagy mégsem???
Mi a Toyoták legygyengébb pontja?
50% Motor?
50% Elektronika?
Hozzászólások eddig: 14
Nagy László üzente 10 éve
Hajdu Attila üzente 10 éve
Sajnos nekem is problémáim vannak a freetronic-ommal. Fel lett újítva, de sajnos legyártott tömítések elkezdtek elhasználódni. Így több probléma merült fel vele (lassan kioldó kuplung, hibakód, beragadó szolenoid). Aki tud, kérem segítsen.
Üdv.:
shark300
pirityi norbert üzente 11 éve
Segítséget szeretnék kérni, mert a problémát más sok helyen olvastam, de választ nem találtam rá sehol.
Van egy 1999-es 1.0-ás Free Tronic váltós Yarisom. A kuplung nem működött, a szivattyún fel lett újítva az összes kollektor stb., most hibátlanul teszi a dolgát. Viszont amint kinyitom a vezető oldali ajtót kb 8-10 másodpercenként, elkezd dolgozni a szivattyú. Olajfolyást nem látok, tehet gondolom a nyomásérzékelő küldi a fals jelet, hogy nincs megfelelő nyomás. Jól gondolom, és nyomásérzékelőt kell cserélnem, vagy teljesen más lehet a hiba.
Tisztelettel:
PN
Váradi Imre üzente 12 éve
Nagyon nem javaslom senkinek, hogy a Toyota Sakurához vigye az autóját szervizbe. Miután a biztosítóval letárgyalták a javításokat, a munkát garázs bt színvonal alatt végezték és még meg is húzták az autót. Minősíthetetlen munka, a reklamációkra pedig semmi válasz.
Érdemes tovább keresni, ha valaki normális szolgáltatást vár.
Herman Katalin üzente 12 éve
pepe parts üzente 12 éve
Kedves Edit!
A probléma általában vezeték szakadás, törés, sérülés okozza. Amenyyiben nem első tulaja az autónak, előfordulhat hogy egy karambol után a gépjármű javitása során nem vették észre ezt a hibát. Autó elektronikai szakember ki tudja vizsgálni a hiba eredetét viszonylag olcsón!
...Ha segíségre van szüksége írjon nekem bátran
Pepeparts
pepe parts üzente 12 éve
Lajcsákné Juhász Edit üzente 13 éve
Kedves Klubtagok!
Segitséget kérnék tőletek,ha tud valaki irjon.
Nyáron vettünk egy 1.6-os Toyota Corollát(2002-es).A hibajelző lámpa kigyullad benne hetente.
A hibakodba azt irja,hogy a viz hőmérséklete nem megfelelő(alacsony).
A termosztátot és a viz hőmérséklet érzékeltőt kicseréltettük benne,de a hibát ugyanúgy hetente kiirja.
Ha valakinek van valami tapasztalata,hogy lehet megszüntetni a problémát irjon.
Herman Katalin üzente 13 éve
Toyota Yaris 1.0 félautomatám van és 90000 km-nél az Emil Freynél megállapították, hogy:
"A free-tronik motor sűrűn bekapcsol későbbiekben műkődésében hibák, meghibásodás várható"
Ez magyarul azt jelenti, hogy 1, illetve pár hónapon belül a kuplung nyomását biztosító szivattyú tönkre megy.
Aminek csak az anyag költsége 450eft.
Ez azért bosszantó egy 10 éves 800eft-os autónál.
Major Krisztián üzente 13 éve
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás