Szeretettel köszöntelek a Toyota Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Toyota Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Toyota Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Toyota Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Toyota Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Toyota Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Toyota Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Toyota Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A 2010-es, éve eleji Toyota visszahívások során felbukkanó, gázpedálműködéssel összefüggő problémák kapcsán íme néhány tanács, mit is kell csinálni, ha beragad az a bizonyos gázpedál.
Biztosan ijesztő egy beragadó gázpedál, de talán nem annyira, hogy minden józan eszét elveszítse valaki, aki jogosult egy olyan veszélyes tevékenységre, mint az autóvezetés.
A megoldás elég kézenfekvő: automata váltó esetén ki kell lökni N-be, azaz üresbe a fokozatválasztó kart. Az Európában elterjedt kézi váltók esetében még egyszerűbb a dolog: ki kell nyomni a kuplungot és üresbe kell tenni a váltót.
A motor ezt követően bőghet magában padlógázon, képtelen lesz felgyorsítani az autót, kényelmesen meg lehet állni, ha nem volna elég a fékre tiporni.
A fék eleve nagyobb teljesítményű, mint a motor, még a szupersportkocsikban is, nemhogy egy átlagautóban. A Mercedes-Benz SLS AMG 1170 lóerős fékteljesítményre képes, míg V8-as motorja 571 lóerős. A motor azonnali leállítása nem az igazi, mert a fék és kormányrásegítés megszűnése, a kőkeménnyé váló fékpedál, elnehezedő kormány miatt nehezebb megállítani az autót, mint járó motorral.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Új 2012-es Avensis
A Toyota kéthengeres turbómotort gyárt
Újabb visszahívások
Toborzás Japánban