Szeretettel köszöntelek a Toyota Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Toyota Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Toyota Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Toyota Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Toyota Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Toyota Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Toyota Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Toyota Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kicsi, olcsó, egyszerű és látványos. Olyan autó, amiből biztosan kultusztárgy válna néhány évtized múltán. Csak az a kérdés, lesz-e belőle valami.
A TES Concept Sport-ot a Toyota fejlesztőmérnökei a saját szájuk íze szerint terveztek egy belső pályázatra. Szerintük ilyen autót kellene gyártani a japán óriásnak, és ezzel nehéz nem egyetérteni. A 3,81 méteres sportkocsit csupán egy 1,3 literes négyhengeres motor hajtja, de a kis benzines 110 lóerős, a karosszéria pedig csupán 900 kilós, így mégsem tűnik vérszegénynek. A formaterv érdekes.
Ha jól
meggondoljuk, a Toyotának tényleg nem ártana egy ilyen minimál-sportkocsi, ha
másért nem is, a presztízs kedvéért. Amióta nincsen a kínálatban sem Supra, sem
Celica, sem MR2-es, de még komolyan vehető hot-hatch sem, nincs, ami fiatalos,
lendületes karaktert kölcsönözzön a márkának, márpedig anélkül a japán gyártó
könnyen szembekerülhet az elöregedő vásárlókör-problémával. Dolgoznak persze
egy sportautón a Subaruval közösen, de úgy néz ki, az teljesen más lesz: drága,
masszív, teletömve extrákkal.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Jön a Toyota /Subaru rég várt sportkupéja
Új 2012-es Avensis
A Toyota kéthengeres turbómotort gyárt
Újabb visszahívások