Szeretettel köszöntelek a Toyota Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Toyota Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Toyota Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Toyota Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Toyota Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Toyota Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Toyota Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Toyota Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Toyota-tulajdonosok és nem utolsósorban maga a gyártó számára is megnyugtató eredménnyel zárult az a tíz hónapos vizsgálat, amelyet az Egyesült Államok közlekedési hivatala (Transportation Secretary), a NASA és az NHTSA folytatott.
A közlekedési hivatal vezetője, Ray LaHood elmondása szerint a vizsgálat bebizonyította, hogy a Toyota és Lexus modellek akaratlan gyorsulását egész biztosan nem elektronikai hiba okozta. LaHoood úgy fogalmazott, "hisszük, a Toyoták biztonságosak".
A vizsgálatot, amelynek során 280,000 motorvezérlő kódsort vizsgáltak meg a NASA szakemberei, az amerikai kongresszus kérte az után, hogy több panasz futott be magától gyorsuló Toyoták és Lexusok miatt. A hivatal az NHTSA-val közösen kiadott közleményében leszögezi, ezek a gyorsulások kizárólag mechanikai okból történtek, magyarul a gázpedál beragadt a rossz konstrukciójú szőnyegbe. A nyilatkozatot követően a Toyota részvényeinek árfolyama a tokiói tőzsdén szinte azonnal 5,2%-kal ugrott, míg a Wall Street-en 4%-os volt a növekedés alig pár óra alatt.
forrás: toyotaclub.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Új 2012-es Avensis
A Toyota kéthengeres turbómotort gyárt
Újabb visszahívások
Toborzás Japánban