Toyota: A Toyota és a Subaru közös, sportos gyermeke

Szeretettel köszöntelek a Toyota Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 538 fő
  • Képek - 287 db
  • Videók - 27 db
  • Blogbejegyzések - 33 db
  • Fórumtémák - 17 db
  • Linkek - 6 db

Üdvözlettel,

Toyota Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Toyota Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 538 fő
  • Képek - 287 db
  • Videók - 27 db
  • Blogbejegyzések - 33 db
  • Fórumtémák - 17 db
  • Linkek - 6 db

Üdvözlettel,

Toyota Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Toyota Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 538 fő
  • Képek - 287 db
  • Videók - 27 db
  • Blogbejegyzések - 33 db
  • Fórumtémák - 17 db
  • Linkek - 6 db

Üdvözlettel,

Toyota Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Toyota Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 538 fő
  • Képek - 287 db
  • Videók - 27 db
  • Blogbejegyzések - 33 db
  • Fórumtémák - 17 db
  • Linkek - 6 db

Üdvözlettel,

Toyota Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

 

network.hu

Ez a japánok második próbálkozása az FT-86-ossal, és láthatóan tanultak a korábbi hibákból. Az új változat látványosabb formákat vonultat fel, így jobb esélyei vannak megnyerni a közönséget.

 

 

A Toyota láthatóan biztosra próbál menni új hátsókerék-hajtású sportkocsijával, amely a Subaru Impreza alapjaira épül. Az első változatot már 2009 őszén bemutatták, de úgy tűnt, az egyszerű formaterv miatt nem vonzott annyi érdeklődőt, mint szerették volna. Így visszaültették a formatervezőket a rajzasztalokhoz, hogy készítsenek egy érdekesebb változatot. Ez lett a Genfi Autószalonon leleplezett FT-86 II tanulmány, amely ugyan megtartotta az előd arányait és műszaki tartalmát, de sokkal izgalmasabban fest. A tetővonal lágyabb, szebb ívű lett, a kerekek felett pedig úgy hullámzik az övvonal, ahogy a nagykönyvben meg van írva. Hátul a lámpákkal összefolyó kiömlőnyílások és egy hatalmas diffúzor teszi érdekesebbé az autót, elöl pedig hatalmas, hatszögletes hűtőnyílással és LED-es nappali fényekkel igyekeztek feldobni az összhatást – érzésünk szerint sikerrel.

network.hu

Hossza 4,235 méter, a szélessége 1,795 méter, a magassága 1,27 méter, a tengelytávja pedig 2,57 méter.

Azt egyelőre nem tudni, hogy a bokszermotor az autó orrában mennyire erős, de az biztos, hogy könnyedén túllépheik vele akár a 300 lóerőt is. A négyhengereshez hatfokozatú kézi váltót kapcsoltak.

 

forrás: totalcar

Címkék: autó kocsi motor subaru toyota

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Major Krisztián üzente 12 éve

ezzel is álmodom már :)

Válasz

Szlávi Saci üzente 13 éve

hűű, na ez hasítana, és feketee!!

Válasz

Major Krisztián üzente 13 éve

aztamindenit

Válasz

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu