Szeretettel köszöntelek a Toyota Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Toyota Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Toyota Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Toyota Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Toyota Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Toyota Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Toyota Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Toyota Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ez a japánok második próbálkozása az FT-86-ossal, és láthatóan tanultak a korábbi hibákból. Az új változat látványosabb formákat vonultat fel, így jobb esélyei vannak megnyerni a közönséget.
A Toyota láthatóan biztosra próbál menni új hátsókerék-hajtású sportkocsijával, amely a Subaru Impreza alapjaira épül. Az első változatot már 2009 őszén bemutatták, de úgy tűnt, az egyszerű formaterv miatt nem vonzott annyi érdeklődőt, mint szerették volna. Így visszaültették a formatervezőket a rajzasztalokhoz, hogy készítsenek egy érdekesebb változatot. Ez lett a Genfi Autószalonon leleplezett FT-86 II tanulmány, amely ugyan megtartotta az előd arányait és műszaki tartalmát, de sokkal izgalmasabban fest. A tetővonal lágyabb, szebb ívű lett, a kerekek felett pedig úgy hullámzik az övvonal, ahogy a nagykönyvben meg van írva. Hátul a lámpákkal összefolyó kiömlőnyílások és egy hatalmas diffúzor teszi érdekesebbé az autót, elöl pedig hatalmas, hatszögletes hűtőnyílással és LED-es nappali fényekkel igyekeztek feldobni az összhatást – érzésünk szerint sikerrel.
Hossza 4,235 méter, a szélessége 1,795 méter, a magassága 1,27 méter, a tengelytávja pedig 2,57 méter.
Azt egyelőre nem tudni, hogy a bokszermotor az autó orrában mennyire erős, de az biztos, hogy könnyedén túllépheik vele akár a 300 lóerőt is. A négyhengereshez hatfokozatú kézi váltót kapcsoltak.
forrás: totalcar
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Vizsgálják a földrengés hatásait a Toyotánál is
Az Aston Martin és a Toyota villanyautója
Idén 500.000-rel kevesebb Toyota a földrengés miatt
Jön a Toyota /Subaru rég várt sportkupéja