Szeretettel köszöntelek a Toyota Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Toyota Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Toyota Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Toyota Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Toyota Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Toyota Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Toyota Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Toyota Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Mi más lehetne bizonyíték kedvenc márkánk sikerességére, ha nem az, hogy akadt olyan autótulajdonos, aki Honda Civicjének elejét átpofozta Toyotává? Vigyázat, röhögésveszély! :)
A tulajdonos thaiföldi illetőségű, és hát valószínűleg nem lehetett megelégedve autója külső "adottságaival", hiszen az elejét egy Toyotára, míg a hátulját egy Lexusra maszkírozta. A meglehetősen érdekes átépítésről a Carscoop autós portál számolt be: egy, legfrissebb Honda Civic sedant tuningolt meg thai tulajdonosa, mégpedig oly módon, hogy az autó eleje egy komplett Toyota Crown optikát, míg a hátulja Lexus IS350 kiegészítőket kapott.
14 éve | Péter Emma | 1 hozzászólás
Akkor most jöjjön egy újabb hír a Toyota Priusról, mégpedig az, hogy a cég nem tervezi népautóvá tenni, megmarad exkluzív hibrid modellnek.
"Tucathibridnek" más modelleket szánnak, például a legújabb hírek szerint a Yarisból szeretnék elkészíteni a mindenki számára elérhető hibrid autót. A Prius tehát így megmaradhat zászlóshajónak, azaz a Toyota különleges és drága hibridmodelljének.
Idén körülbelül egymillió hibrid hajtásláncot gyárt a cég, melyek többsége a Priusokba és az Auris HSD modellekbe kerülnek.
|
|
14 éve | Balogh Nóra | 0 hozzászólás
12600 jenért, azaz körülbelül 34000 Forintért vesztegetik azt az eszközt, mely eredetinek hallatszó motorhangot hallat a harmadik generációs Priusban. Mivel az autó benzinnel és elektromossággal is működő hibrid, az elektromos üzem szinte teljesen hangtalan, ezt hivatott pótolni a motorhangot kiadó kis eszköz.
Az ötlet első hallásra mulatságos lehet, ám komoly biztonsági okai vannak, hogy miért is van szükség a találmányra. Felmérések szerint ugyanis a hibrid üzemű autók kétszer olyan gyakran gázolnak embert, mint a hagyományos üzemanyaggal működők.
Ez a nemsemmi: a Toyota a híradások szerint egyterűvé alakítja a Priust, a végeredményét pedig a jövő évben tervezi a piacra dobni. Képzeljék csak el: az újdonság akár három üléssorral is rendelhető lesz! Még annyit lehet tudni, hogy a gyár saját fejlesztésű lítium-ion akkumulátorát fogja megkapni.
Egyébként hatalmas népszerűségnek örvend - az orosz tudós szabadalmi ellenvetése miatti visszahívások ellenére is - az első Toyota hibrid.
Mit jelent ez számokban?
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás