Toyota: blog

Szeretettel köszöntelek a Toyota Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 538 fő
  • Képek - 287 db
  • Videók - 27 db
  • Blogbejegyzések - 33 db
  • Fórumtémák - 17 db
  • Linkek - 6 db

Üdvözlettel,

Toyota Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Toyota Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 538 fő
  • Képek - 287 db
  • Videók - 27 db
  • Blogbejegyzések - 33 db
  • Fórumtémák - 17 db
  • Linkek - 6 db

Üdvözlettel,

Toyota Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Toyota Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 538 fő
  • Képek - 287 db
  • Videók - 27 db
  • Blogbejegyzések - 33 db
  • Fórumtémák - 17 db
  • Linkek - 6 db

Üdvözlettel,

Toyota Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Toyota Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 538 fő
  • Képek - 287 db
  • Videók - 27 db
  • Blogbejegyzések - 33 db
  • Fórumtémák - 17 db
  • Linkek - 6 db

Üdvözlettel,

Toyota Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Toyota Klub hírei

network.hu

A 2010-es, éve eleji Toyota visszahívások során felbukkanó, gázpedálműködéssel összefüggő problémák kapcsán íme néhány tanács, mit is kell csinálni, ha beragad az a bizonyos gázpedál.
Biztosan ijesztő egy beragadó gázpedál, de talán nem annyira, hogy minden józan eszét elveszítse valaki, aki jogosult egy olyan veszélyes tevékenységre, mint az autóvezetés.

 

A megoldás elég kézenfekvő: automata váltó esetén ki kell lökni N-be, azaz üresbe a fokozatválasztó kart.

Utolsó hozzászólás

konta kriszta üzente 13 éve

hát szívesen :-)

Tovább 

network.hu

Íme: a legendás, nemcsak a nagyvállalatok számára megszívlelendő 14 pont első fele, melyet a Toyota cég mindig betart. Nemsokára jön a másik fele is :)

   1. Irányadó döntéseink meghozatalakor hosszú távra gondolkodjunk, még ha az rövidtávú pénzügyi céljaink kárára is válna.


   2. Hozzunk létre megszakítás nélküli folyamatáramlást, hogy a problémák felszínre kerüljenek.


   3. Használjuk az ún. húzólogisztikát (angolul just-in-time, azaz „mindig a megfelelő időben” módszert, amely gyakorlatilag feleslegessé teszi a nagy alktatrészraktárakat) a túltermelés elkerülésének érdekében.

Tovább 

 

network.hu

 A Toyota autógyárat Tojoda Kijicsiro (Kiichiro Toyoda) alapította, na de miért változtatott nevet a cég? Három oka is van, miért lett Toyodából Toyota a cég neve.
Egyrészt Tojoda Kijicsiro legalább ezzel a jelzéssel el akarta választani a magánéletét az üzleti ügyeitől.

Másrészt úgy vélte, hogy a Toyota nevet könnyebben ejti ki a külföldi, mint a Toyodát - istenem, nem nyelvész volt, hanem iparos.


Harmadrészt pedig a Toyota nevet éppen nyolc katakanavonással (ez az egyszerűbb, szótagos japán írás) lehet leírni, ami pedig a japánok szerencseszáma.

Utolsó hozzászólás

Major Krisztián üzente 13 éve

hát, valóban könnyebb a toyoda :D

Tovább 

network.hu

A Formula-1 régi-új gumiszállítója a héten egy 2 napos teszt keretében ismét pályára küldi a Toyota tavalyi autóját, a TF109-es versenygépet.

A volán mögött a spanyol Pedro de la Rosa fog ülni.
November elején lesz egy tesztje a Pirellinek Paul Ricardon, majd egy másik Abu Dhabi-ban. Ez a novemberi hónap későbbi szakaszában lesz pénteken és szombaton, miután a fiatal versenyzők 2 napot fognak tesztelni Bridgestone gumikon.

Abu Dhabi-ban az első lehetőség lesz arra, hogy az F1-es csapatok magukhoz vegyék a Pirelli gumikat.

Tovább 

network.hu

A Toyota fontolgatja visszatérését a nemzetközi motorsport egyik ágába. Céljuk, hogy újra sportos imidzset építsenek a márkának, a hibrid technológia használata mellett. Erre Didier Leroy, a Toyota Europe elnöke utalt.

 

A Forma-1-be történő visszatérésre csekély az esély. A legvalószínűbb, hogy a 24 órás Le Mans Sorozatban próbál szerencsét a gyár, de lehetséges indulásuk a Le Mans Prototípusok versenysorozatában is.


A Toyota 2009 végén hagyta el a Forma-1-et.

Utolsó hozzászólás

Major Krisztián üzente 13 éve

én mindig bíztam a toyotában..

Tovább 

Az elmúlt hétvégén megrendezett Autómentes Napokon a Toyota is részt vett, a japán autógyár három hibrid modellel képviseltette magát a környezetvédelmi rendezvényen.

network.hu

A 2010-es Európai Mobilitási Hét fő témája (Közlekedj okosabban, élj egészségesebben!) az autók egyre kisebb mértékű légszennyezése, vagyis a zéró emisszió, nagyon fontos lépés a környezet védelme érdekében, azonban maguknak az autósoknak is változtatniuk kell közlekedési szokásaikon.

Utolsó hozzászólás

Major Krisztián üzente 13 éve

éljen a hibrid üzemmód!

Tovább 

A magyar fővárosban rendezett Triatlon Világbajnokság abban volt különleges, hogy a világ első zöld triatlonjaként debütált. Ehhez kapcsolódóan a Toyota egy Plug-in Prius prototípust biztosított a mezőny számára a kerékpáros futam pályabejárásának idejére.

 

Íme a kép róla:

 

network.hu

 

A különleges, hálózatról is feltölthető full hibrid autó tisztán elektromos üzemmódban tette meg a 15 kilométeres utat a kerékpárosok előtt haladva, akiknek így nem kellett megszenvedniük a szokásos felvezető járművek kipufogógázát.

Utolsó hozzászólás

konta kriszta üzente 13 éve

jó!

Tovább 

Mi más lehetne bizonyíték kedvenc márkánk sikerességére, ha nem az, hogy akadt olyan autótulajdonos, aki Honda Civicjének elejét átpofozta Toyotává? Vigyázat, röhögésveszély! :)

 

A tulajdonos thaiföldi illetőségű, és hát valószínűleg nem lehetett megelégedve autója külső "adottságaival", hiszen az elejét egy Toyotára, míg a hátulját egy Lexusra maszkírozta. A meglehetősen érdekes átépítésről a Carscoop autós portál számolt be: egy, legfrissebb Honda Civic sedant tuningolt meg thai tulajdonosa, mégpedig oly módon, hogy az autó eleje egy komplett Toyota Crown optikát, míg a hátulja Lexus IS350 kiegészítőket kapott.

Tovább 

network.hu

Akkor most jöjjön egy újabb hír a Toyota Priusról, mégpedig az, hogy a cég nem tervezi népautóvá tenni, megmarad exkluzív hibrid modellnek.

"Tucathibridnek" más modelleket szánnak, például a legújabb hírek szerint a Yarisból szeretnék elkészíteni a mindenki számára elérhető hibrid autót. A Prius tehát így megmaradhat zászlóshajónak, azaz a Toyota különleges és drága hibridmodelljének.

Idén körülbelül egymillió hibrid hajtásláncot gyárt a cég, melyek többsége a Priusokba és az Auris HSD modellekbe kerülnek.

Utolsó hozzászólás

Bencze Ádám üzente 13 éve

végülis érthető, kell a különlegesség, vagy annak látszata, hiszen ez is felsrófolja egy brand értékét...

Tovább 

network.hu

12600 jenért, azaz körülbelül 34000 Forintért vesztegetik azt az eszközt, mely eredetinek hallatszó motorhangot hallat a harmadik generációs Priusban. Mivel az autó benzinnel és elektromossággal is működő hibrid, az elektromos üzem szinte teljesen hangtalan, ezt hivatott pótolni a motorhangot kiadó kis eszköz.

Az ötlet első hallásra mulatságos lehet, ám komoly biztonsági okai vannak, hogy miért is van szükség a találmányra. Felmérések szerint ugyanis a hibrid üzemű autók kétszer olyan gyakran gázolnak embert, mint a hagyományos üzemanyaggal működők.

Tovább 

 Frissebb bejegyzések

Régebbi bejegyzések 

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu