Szeretettel köszöntelek a Toyota Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Toyota Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Toyota Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Toyota Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Toyota Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Toyota Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Toyota Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Toyota Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A 2010-es, éve eleji Toyota visszahívások során felbukkanó, gázpedálműködéssel összefüggő problémák kapcsán íme néhány tanács, mit is kell csinálni, ha beragad az a bizonyos gázpedál.
Biztosan ijesztő egy beragadó gázpedál, de talán nem annyira, hogy minden józan eszét elveszítse valaki, aki jogosult egy olyan veszélyes tevékenységre, mint az autóvezetés.
A megoldás elég kézenfekvő: automata váltó esetén ki kell lökni N-be, azaz üresbe a fokozatválasztó kart.
Íme: a legendás, nemcsak a nagyvállalatok számára megszívlelendő 14 pont első fele, melyet a Toyota cég mindig betart. Nemsokára jön a másik fele is :)
1. Irányadó döntéseink meghozatalakor hosszú távra gondolkodjunk, még ha az rövidtávú pénzügyi céljaink kárára is válna.
2. Hozzunk létre megszakítás nélküli folyamatáramlást, hogy a problémák felszínre kerüljenek.
3. Használjuk az ún. húzólogisztikát (angolul just-in-time, azaz „mindig a megfelelő időben” módszert, amely gyakorlatilag feleslegessé teszi a nagy alktatrészraktárakat) a túltermelés elkerülésének érdekében.
|
|
14 éve | konta kriszta | 1 hozzászólás
A Toyota autógyárat Tojoda Kijicsiro (Kiichiro Toyoda) alapította, na de miért változtatott nevet a cég? Három oka is van, miért lett Toyodából Toyota a cég neve.
Egyrészt Tojoda Kijicsiro legalább ezzel a jelzéssel el akarta választani a magánéletét az üzleti ügyeitől.
Másrészt úgy vélte, hogy a Toyota nevet könnyebben ejti ki a külföldi, mint a Toyodát - istenem, nem nyelvész volt, hanem iparos.
Harmadrészt pedig a Toyota nevet éppen nyolc katakanavonással (ez az egyszerűbb, szótagos japán írás) lehet leírni, ami pedig a japánok szerencseszáma.
A Formula-1 régi-új gumiszállítója a héten egy 2 napos teszt keretében ismét pályára küldi a Toyota tavalyi autóját, a TF109-es versenygépet.
A Toyota fontolgatja visszatérését a nemzetközi motorsport egyik ágába. Céljuk, hogy újra sportos imidzset építsenek a márkának, a hibrid technológia használata mellett. Erre Didier Leroy, a Toyota Europe elnöke utalt.
A Forma-1-be történő visszatérésre csekély az esély. A legvalószínűbb, hogy a 24 órás Le Mans Sorozatban próbál szerencsét a gyár, de lehetséges indulásuk a Le Mans Prototípusok versenysorozatában is.
A Toyota 2009 végén hagyta el a Forma-1-et.
Az elmúlt hétvégén megrendezett Autómentes Napokon a Toyota is részt vett, a japán autógyár három hibrid modellel képviseltette magát a környezetvédelmi rendezvényen.
A 2010-es Európai Mobilitási Hét fő témája (Közlekedj okosabban, élj egészségesebben!) az autók egyre kisebb mértékű légszennyezése, vagyis a zéró emisszió, nagyon fontos lépés a környezet védelme érdekében, azonban maguknak az autósoknak is változtatniuk kell közlekedési szokásaikon.
A magyar fővárosban rendezett Triatlon Világbajnokság abban volt különleges, hogy a világ első zöld triatlonjaként debütált. Ehhez kapcsolódóan a Toyota egy Plug-in Prius prototípust biztosított a mezőny számára a kerékpáros futam pályabejárásának idejére.
Íme a kép róla:
A különleges, hálózatról is feltölthető full hibrid autó tisztán elektromos üzemmódban tette meg a 15 kilométeres utat a kerékpárosok előtt haladva, akiknek így nem kellett megszenvedniük a szokásos felvezető járművek kipufogógázát.
Mi más lehetne bizonyíték kedvenc márkánk sikerességére, ha nem az, hogy akadt olyan autótulajdonos, aki Honda Civicjének elejét átpofozta Toyotává? Vigyázat, röhögésveszély! :)
A tulajdonos thaiföldi illetőségű, és hát valószínűleg nem lehetett megelégedve autója külső "adottságaival", hiszen az elejét egy Toyotára, míg a hátulját egy Lexusra maszkírozta. A meglehetősen érdekes átépítésről a Carscoop autós portál számolt be: egy, legfrissebb Honda Civic sedant tuningolt meg thai tulajdonosa, mégpedig oly módon, hogy az autó eleje egy komplett Toyota Crown optikát, míg a hátulja Lexus IS350 kiegészítőket kapott.
14 éve | Péter Emma | 1 hozzászólás
Akkor most jöjjön egy újabb hír a Toyota Priusról, mégpedig az, hogy a cég nem tervezi népautóvá tenni, megmarad exkluzív hibrid modellnek.
"Tucathibridnek" más modelleket szánnak, például a legújabb hírek szerint a Yarisból szeretnék elkészíteni a mindenki számára elérhető hibrid autót. A Prius tehát így megmaradhat zászlóshajónak, azaz a Toyota különleges és drága hibridmodelljének.
Idén körülbelül egymillió hibrid hajtásláncot gyárt a cég, melyek többsége a Priusokba és az Auris HSD modellekbe kerülnek.
14 éve | Balogh Nóra | 0 hozzászólás
12600 jenért, azaz körülbelül 34000 Forintért vesztegetik azt az eszközt, mely eredetinek hallatszó motorhangot hallat a harmadik generációs Priusban. Mivel az autó benzinnel és elektromossággal is működő hibrid, az elektromos üzem szinte teljesen hangtalan, ezt hivatott pótolni a motorhangot kiadó kis eszköz.
Az ötlet első hallásra mulatságos lehet, ám komoly biztonsági okai vannak, hogy miért is van szükség a találmányra. Felmérések szerint ugyanis a hibrid üzemű autók kétszer olyan gyakran gázolnak embert, mint a hagyományos üzemanyaggal működők.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás