Szeretettel köszöntelek a Toyota Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Toyota Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Toyota Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Toyota Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Toyota Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Toyota Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Toyota Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Toyota Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A földrengés és a cunami miatt akár 2,4 milliárd dollárral eshet a Toyota profitja 2011-ben.
Egy japán piackutató cég szerint a tervezettnél legalább 500 000 járművel kevesebb gurul le idén a világ legnagyobb autógyártójának futószalagjairól. A Toyota profitja már a 2010-es gazdasági évben is jelentősen csökkent, 2011-ben pedig 200 milliárd jen, vagyis nagyjából 2,4 milliárd amerikai dollár lehet a kiesés. Endo Kodzsi szakértő szerint „áprilisban alig építenek majd kocsikat és májusban is csak nagyon kevés készül majd.
|
|
Egyelőre nem érezteti hatását a Japánban törtét földrengés a Toyota és Lexus gépkocsik átadásnál, az folyamatos az ügyfelek részére. A vevőket készletből és a már hajón lévő autókból próbálják kiszolgálni. A hosszabb leállás kis késéssel érezteti majd hatását.
Hatalmas méretek és hatalmas motorok – mégis az anyukák álma az egyterű Toyota Sienna.
Ez a japánok második próbálkozása az FT-86-ossal, és láthatóan tanultak a korábbi hibákból. Az új változat látványosabb formákat vonultat fel, így jobb esélyei vannak megnyerni a közönséget.
A Toyota láthatóan biztosra próbál menni új hátsókerék-hajtású sportkocsijával, amely a Subaru Impreza alapjaira épül. Az első változatot már 2009 őszén bemutatták, de úgy tűnt, az egyszerű formaterv miatt nem vonzott annyi érdeklődőt, mint szerették volna.
A Toyota-tulajdonosok és nem utolsósorban maga a gyártó számára is megnyugtató eredménnyel zárult az a tíz hónapos vizsgálat, amelyet az Egyesült Államok közlekedési hivatala (Transportation Secretary), a NASA és az NHTSA folytatott.
A közlekedési hivatal vezetője, Ray LaHood elmondása szerint a vizsgálat bebizonyította, hogy a Toyota és Lexus modellek akaratlan gyorsulását egész biztosan nem elektronikai hiba okozta. LaHoood úgy fogalmazott, "hisszük, a Toyoták biztonságosak".
13 éve | Szlávi Saci | 0 hozzászólás
Kicsi, olcsó, egyszerű és látványos. Olyan autó, amiből biztosan kultusztárgy válna néhány évtized múltán. Csak az a kérdés, lesz-e belőle valami.
A TES Concept Sport-ot a Toyota fejlesztőmérnökei a saját szájuk íze szerint terveztek egy belső pályázatra. Szerintük ilyen autót kellene gyártani a japán óriásnak, és ezzel nehéz nem egyetérteni. A 3,81 méteres sportkocsit csupán egy 1,3 literes négyhengeres motor hajtja, de a kis benzines 110 lóerős, a karosszéria pedig csupán 900 kilós, így mégsem tűnik vérszegénynek.
Egy tokiói lapnak adott interjújában Mori Ikuo, a Fuji Heavy Industries elnöke megerősítette a hírt, mely szerint a Toyota/Subaru rég várt sportkupéja piacra lép az idei év második harmadában.
Ikuo szavai kicsit megrettentették az új modellben az AE86 utódját látó fanatikusokat, hiszen olyan tulajdonságokat helyezett előtérbe, mint a kényelem és az alacsony fogyasztás.
Ütőképes és agilis gép lett belőle, ez javarészt a Subaru kétliteres, turbófeltöltéses, 260 lóerős boxermotorjának és a könnyű építésnek köszönhető.
A járművek teljes életciklusuk alatt kölcsönhatásban állnak a környezettel – a tervezés kezdeti szakaszától kezdve a gyártási folyamaton át a közúti használatig, majd egészen a szétszerelésükig.
Menet közben az autók motorja káros anyagokat bocsát ki a levegőbe, s ezzel hatást gyakorol annak a légkörnek a kémiai összetételére, amelyet belélegzünk, illetve amely az egész bolygón befolyásolja a klíma változásait. A feladat ezt lecsökkenteni.
Íme, a 14 Toyota aranyszabály második fele:
8. Csak megbízható, átfogóan tesztelt, a munkatársainkat és a termelési folyamatainkat szolgáló technológiát használjunk.
9. Képezzünk olyan vezetőket, akik tökéletes rálátással rendelkeznek a munkafolyamatokra, magukénak érzik termelési filozófiát és azt másoknak is képesek autentikusan átadni.
10. Neveljünk ki a cégfilozófiát maximálisan szem előtt tartó húzóembereket és ugyanilyen szakmai alázattal működő csapatokat.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás